میز و کانتر پذیرش

میز و کانتر پذیرش

میز و کانتر پذیرش


میز و کانتر پذیرش

اجرای میز و کانتر پذیرش کورین  سازه مجری طرح های اختصاصی کانتر پذیرش ، از صفر تا صد پروژه های اجرای میز و کانتر بعد از مرحله طراحی میز و کانتر  ، مهم ترین بخش تهیه نقشه شاپ کانتر  است که در ابتدا نقشه زیر سازی میز  پذیرش که با شاسی پروفیل آهنی اجرا میشود و سپس تهیه نقشه کانتر رویه میز و کانتر پذیرش ، و زیر سازی ام دی اف میز و کانتر پذیرش است . یکی از موارد خیلی مهم در اجرای میز و کانتر  ، زیر سازی و شاسی کشی میز و کانتر پدیرش است که تمامی اصول اجرایی توسط تیم کورین سازه بررسی میگردد و این تجربه به دلیل داشتن پروژه های قوی در اجرای کانتر  در سراسر کشور است . تهیه نقشه شاپ در  کانتر های خاص پذیرش جز مهم ترین و پایه ترین قسمت ها در اجرای کانتر بیمارستان است .
اجرای  کانتر  با متریال های مختلفی نظیر کورین ، کوارتز ، پرسلان و سنگ طبیعی قابل اجراست . بین تمامی این متریال ها ، کورین جز بهترین متریال جهت اجرای میز و کانتر پذیرش است .علت انتخاب کورین برای اجرای  کانتر ، یکپارچگی و بدون درز بودن کورین در تمامی متراژ های میز و کانتر پذیرش ، قوس پذیری کورین در طراحی خاص جهت میز و کانتر پذیرش و قابلیت تعمیر پذیری  کانتر کورین ، از بالاترین فاکتور ها در انتخاب صفحه کورین جهت اجرای کانتر  است .

میز پذیرش
میز پذیرش

تهیه نقشه شاپ میز و کانتر پذیرش :

بعد از تهیه نقشه شاپ پروفیل آهنی ، نوبت به تهیه نقشه برای زیر سازی ام دی اف های میز و  کانتر پذیرش و سپس صفحات تاپس میز و کانتر پذیرش است . که تمامی این موارد باید با دقت تمام بررسی و تهیه شود زیرا کوچکترین اشتباه تهیه  ، در زمان اجرا اشتباه های بزرگی را به وجود خواهد اورد .

ساخت میز و کانتر پذیرش :

بعد از تهیه نقشه شاپ ، اولین بخش شروع کار ، ساخت پروفیل آهنی میز و کانتر پذیرش است پس از نوبت به ساخت کانترتاپس صفحه میز و  کانتر پذیرش و سپس ساخت ام دی اف های زیر ساخت میز و کانتر پذیرش است .

 انتخاب متریال مناسب میز و کانتر پذیرش :

اجرای میز و کانتر پذیرش در تمام مراحل ساخت ، متریال انتخاب شده از مهم ترین فاکتور ها در اجرا میز و کانتر پذیرش است . کورین به دلیل ضد آب بودن ، قابلیت ترمیم پذیری ، قوس پذیری با دستگاه ترموفرمینگ و یکپارچه بودن از بهترین متریال در ساخت میز و کانتر  پذیرش است که تمامی این موارد توسط تیم فنی کورین سازه به حضور کارفرما خواهد رسید .
از دیگر محاسن کورین جهت اجرای میز و کانتر پذیرش ، وجود رنگ های خاض و رنگی با توجه به طراحی انجام شده  میز و کانتر پذیرش است که نیاز اکثر طراحان را براورده خواهد نمود .

میز پذیرش

میز  پذیرش کورین به دلیل ویژگی های خاص کورین نظیر یکپارچه بودن در محل اتصالات ، قابلیت قوس پذیری با دستگاه ترموفرمینگ جز بهترین متریال ها برای میزهای رسپشن یا پذیرش است . میز پذیرش رسپشن کورین دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ بوده و هیچ متریالی تا به امروز قابلیت قوس پذیری و فرم پذیری در حد کورین را داره نبوده . ابعاد میز و کانتر پذیریش یا رسپشن به طور استاندار به ازای هر فرد 80 سانت بوده و ارتفاع استاندارد بین 85 تا 100 بسته به ارتفاع و مدل صندلی میز پذیرش کورین دارد . عمق  کانتر پذیرش رسپشن کورین  نیز به طور استاندارد 50 سانت بوده
علاوه بر این از ویژگی های منحصر به فرد  کانتر پذیرش رسپشن کورین قابلیت تعمیر و ترمیم پذیری کورین میباشد که در هیچ صفحه ی دیگری یافت نمیشود . در زیر چند نمونه از میز  و کانتر رسپشن کورین و کوارتز را مشاهده خواهید نمود .
میز پذیرش رسپشن کوارتز از جمله قابلیت ها بسیار مهمی که دارد مقاومت بسیار بالا در برابر خط و خش است از اینرو در مکان های پر رفت و امد بسیار مناسب است . از جمله مزایا مهم دیگر میز رسپشن کوارتز وجود طرح های بسیار زیبا رگه دار در این صفحات است .
جهت دریافت نمونه رنگ کورین و رنگ کوارتز به لینک های درج شده مراجعه نمایید .

در زیر چند نمونه جهت ایده  کانتر پذیرش را ملاحظه خواهید نمود .

نگهداری میز و کانتر پذیرش :

نگهداری از میز و کانتر پذیرش می‌تواند به طرز موثری به ارتقای ظاهر و عملکرد این فضاها کمک کند. در ادامه، چندین راهکار برای نگهداری بهینه از آنها را مطرح می‌کنم:

تمیزی روزانه: پاک کردن سطوح میز و کانتر روزانه با یک پارچه نرم و مرطوب برای حذف گرد و غبار و لکه‌های کوچک ضروری است.

استفاده از محافظ میز: استفاده از محافظ میز یا رومیزی می‌تواند از خراشیدگی و آسیب به سطح میز جلوگیری کند.

جلوگیری از لکه‌ها: هر چه زودتر لکه‌های مایعاتی مانند قهوه یا جوشیده‌ی خوراکی را پاک کنید تا جلوی جذب آنها توسط سطح میز گرفته شود.

استفاده از پایه یا پاهای مناسب: اگر میزها و کانترها از جنس چوب هستند، استفاده از پایه‌های مناسب برای جلوگیری از تماس مستقیم با زمین و رطوبت مفید است.

استفاده از مواد شستشو مناسب: برای شستشوی میز و کانتر، از مواد شوینده مناسب و بدون اسید استفاده کنید تا از آسیب به سطح آنها جلوگیری شود.

توجه به تنظیمات محیطی: تغییرات دما و رطوبت محیط نیز می‌تواند بر سطح میز و کانتر تأثیر بگذارد. اطمینان حاصل کنید که محیط محافظت شده و مناسب است.

تعمیرات و نگهداری منظم: بررسی و تعمیر هر گونه خرابی یا آسیب به سطح میز و کانتر به صورت منظم می‌تواند از بروز مشکلات بزرگتر جلوگیری کند.

از این راهکارها برای حفظ نظم و زیبایی میز و کانتر پذیرش استفاده کنید تا به مهمانان و کاربران احساس راحتی و توجه شده شدن داشته باشند.

×