اس پی ال چیست؟

اس پی ال چیست؟

صفحه کابینت SPL


اس پی ال چیست؟

صفحه کابینت اس پی ال چیست؟

 

یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین صفحات کابینت آشپزخانه موجود در ایران که با توجه به طرح های بسیار مدرن بسیار مورد استقبال طراحان و مجریان در زمینه ساختمان قرار گرفته است ، صفحه کابینت آنتی باکتریال SPL است که محصول مشترک ایتالیا و آلمان میباشد . وجود طرح های بسیار مدرن به همراه مقاومت بالا در برابر خط و خش ، غیر قابل اشتعال بودن صفحات SPL و یکی از مهم ترین مزایا این صفحات ابعاد متفاوت 420*140 همگی باعث  شده است که در بسیار از پروژه ها بخصوص در آشپزخانه های بزرگ بدون درز این صفحات SPL اجرا شود . در توضیحات بعدی به یکی دیگر از مهم ترین مزایا صفحات SPL  و رنگ های SPL اشاره خواهیم نمود .
صفحه کابینت SPL دورو بوده که بعضی از طرح های آن به صورت مات ، براق و همینطور برجسته میباشد که باعث میشود به راحتی بتوانید در اکثر طراحی ها از آن استفاده کنید .

جهت مشاهده ی رنگ های اس پی ال به لینک زیر مراجعه کنید:

رنگ های اس پی ال

 

ابعاد صفحه کابینت SPL :
ابعاد صفحه کابینت SPL به صورت 420 *140 سانتی متر است که با توجه به کیفیت آن ، تنهاترین متریالی است که در حال حاضر با متر طول 420 موجود است که باعث میشود از لحاظ اجرایی در اکثر پروژه ها حتی آشپزخانه های بزرگ به صورت یکپارچه و بدون درز اجرا شود .
ضخامت صفحه کابینت SPL :
ضخامت صفحه کابینت آشپزخانه SPL  به دو صورت 12 میل و 3 میل موجود میباشد که این امر باعث شده در پروژه هایی که دیواره و صفحه از یک متریال است از لحاظ قیمتی بسیار مناسب باشد . بدین صورت که صفحات 12 میل SPL با توجه به درخواست کارفرما به صورت 12 میل یا حجمی بیشتر برای صفحه کابینت استفاده میشود و صفحات 3 میل SPL جهت بین کابینتی و دیواره استفاده میشود .
جذب آب صفر صفحه SPL :
جذب آب این متریال صفر بوده بدین دلیل جهت محیط های پر رطوبت نظیر روشویی های سرویس بهداستی و صفحات کنار سینک آشپزخانه بسیار مناسب است .
صفحه SPL آنتی باکتریال :
مقاومت بالا در برابر خط و خش و نبود خلل و فرج در صفحات SPL باعث شده که این صفحات به عنوان صفحات کانترتاپس آنتی باکتریال در نظر گرفته شود که بهترین گزینه برای صفحه کانترتاپس آشپزخانه و سرویس های بهداشتی است .
صفحه کابینت آشپزخانه SPL :
صفحه کابینت SPL به دلیل مقاومت بالا در برابر خط و خش ، ضد لک بودن ، ضد آب و مقاومت بالا در برابر حرارت یکی از بهترین متریال ها جهت صفحه کابینت است که به دلیل وجود طرح و رنگ های بسیار مدرن در اکثر طراحی ها قابل اجرا میباشد .
صفحه کابینت اس پی ال
صفحه روشویی SPL :
صفحه کابینت SPL به دلیل جذب آب صفر ، عدم وجود خلل و فرج ، ضد لک بودن صفحه کابینت جز بهترین متریال جهت اجرای روشویی های باکسی و شیبدار است .
روشویی اس پی ال
صفحه دیواره و بین کابینتی SPL :
یکی دیگر از کاربرد های صفحه SPL استفاده جهت دیوار های دکوراتیو ، دیوارهای روشویی ها و بین کابینتی آشپزخانه است.
اس پی ال
رنگ های صفحه کابینت SPL 

SPL-GALAXY

SPL-BERELA DARK

SPL-VOLCANO

SPL-NOIRE

SPL-ENZO GOLD

SPL- BRITANICA

SPL-ENZO DARK

SPL-BERELA LIGHT

SPL-SOLID GRAY

×